Zgodnie z zapowiedzią w zakładce O BIEGU pojawił się plan treningowy przygotowany specjalnie dla uczestników Gorce Ultra-Trail. Dokładnie mówiąc nawet dwa plany treningowe: jeden dla początkujących, z myślą o Ochotnica Challenge 20 km, drugi dla bardziej zaawansowanych, którzy chcą startować w naszym najdłuższym dystansie 102 km. Oba trwają po 15 tygodni, jeśli zatem zaczniecie od najbliższego tygodnia, skończycie dokładnie na czas naszego biegu. Realizacja któregokolwiek z planów nie gwarantuje co prawda zwycięstwa w naszych zawodach 🙂 ale na pewno pomoże w osiągnięciu dobrego rezultatu. Plany opierają się na maksymalnym tętnie, są zatem dosyć elastyczne i dostosowane do biegaczy na różnym poziomie. Specjalnie dla nas opracował je Paweł Grzonka – Bieganie nadaje życiu rytm – Trener Kadry Narodowej bloku wytrzymałości PZLA i autor fachowych tekstów na portalu Trening biegacza
Życzymy wytrwałości w realizacji, bo to zawsze jest trudniejsze niż najszybsze interwały. Aha, i pamiętajcie o regeneracji, to równie ważny element każdego treningu jak wybiegania 🙂
Plan GUT 20 km: https://www.gorceultratrail.pl/…/plan-treningowy-ochotnica…/
Plan GUT 102: https://www.gorceultratrail.pl/pl/plan-treningowy-gut-102/